Hej, jag tänkte förbereda mig inför trippen till Vientiane den 22:a.
Problemet är att jag inte får tag på "Visa aplication form thai embassy Vientiane"
Det verkar inte att komma åt deras hemsida men någon har säkert blanketten liggande i sin dator.
Tackar på förhand.
|
|
Visa aplication form thai embassy Vientiane
Startad av
Chryzaliz
, 17 feb 2010 10:54
Inlagd 17 februari 2010 - 10:54
#2 Oregistrerad_HansG
Inlagd 17 februari 2010 - 11:26
Hej!
Jag fick blanketten på ambassaden. För övrigt åker jag också den 22 feb.
HansG
Jag fick blanketten på ambassaden. För övrigt åker jag också den 22 feb.
HansG
Inlagd 17 februari 2010 - 11:43
Var med en polare dit for ett par veckor sedan. Han fyllde i blanketten pa plats och det tog inte mer en ett par minuter. Se bara till att ha passfoton med dig sa ar det inga konstigheter.
Inlagd 17 februari 2010 - 14:41
Jo, det går ju alltid att fylla i den på plats.
Eftersom jag tänkte åka lite "gräddfil" och få mitt visa samma dag så tänkte jag förbereda allt innan.
Eftersom jag tänkte åka lite "gräddfil" och få mitt visa samma dag så tänkte jag förbereda allt innan.
Inlagd 17 februari 2010 - 19:40
Chryzaliz, den 17 februari 2010 - 10:54 , sade:
Det verkar inte att komma åt deras hemsida men någon har säkert blanketten liggande i sin dator.
Sidan fungerar hos mig men jag lägger upp ett formulär.
visa_application_form.pdf 80,71K
16 Antal nedladdningarsune
Inlagd 20 februari 2010 - 07:36
Tack för hjälpen.
Nu fungerar det igen så att jag kommer åt deras hemsida.
Nu fungerar det igen så att jag kommer åt deras hemsida.
Inlagd 22 februari 2010 - 15:24
Chryzaliz, den 17 februari 2010 - 14:41 , sade:
Jo, det går ju alltid att fylla i den på plats.
Kan du förtydliga "gräddfil"? Jag åkte (2010-02-08) med en agent från Bangkok, men var tvungen att sova en natt i Laos, jag behövde inte vänta på ambassaden eller visa upp mig i någon gränskontroll dock. Förövrigt sökte jag doubble entry men fick bara ett single... troligtvis p.g.a. att jag hade 7 st använda turistvisum för Thailand i passet (dock inga från ambassaden i Laos).
/Maprao