Fritz, den 04 februari 2012 - 05:14 , sade:
Sådär ja, nu har man vaknat upp med välförtjänt skallebank, men det lär ju gå över så det är ingen större fara med mig.
Jag lyckönskar naturligtvis din kompis och hoppas att det är en kanonpingla som han kommer att träffa men nog har hon enligt mig ett väldigt fördomsfullt resonemang. Hon vill inte bli ihopblandad med "damer" jobbar i Jomtien eller Pattaya, ja jag säger då det.
Det är väl samma tjej oavsett var mötet sker.
Jag måste vara lycklig som i dag för precis fyra år sen träffade på den kvinna i Pattaya som jag sen dess delat mitt liv med. Hon är helt trygg i sig själv och ger väl blanka tusan i om det skulle finnas någon som ser ner på henne för att hon bor i Pattaya tillsammans med en gubbe som jag.
Likadant är det med mig. Finns det såna som tror, utan att känna mig, att jag är nån slags unken sexköpsturist så får dom väl göra det då. Det skiter jag högaktninsfullt i.

Fritz..
Jag lyckönskar naturligtvis din kompis och hoppas att det är en kanonpingla som han kommer att träffa men nog har hon enligt mig ett väldigt fördomsfullt resonemang. Hon vill inte bli ihopblandad med "damer" jobbar i Jomtien eller Pattaya, ja jag säger då det.
Det är väl samma tjej oavsett var mötet sker.
Jag måste vara lycklig som i dag för precis fyra år sen träffade på den kvinna i Pattaya som jag sen dess delat mitt liv med. Hon är helt trygg i sig själv och ger väl blanka tusan i om det skulle finnas någon som ser ner på henne för att hon bor i Pattaya tillsammans med en gubbe som jag.
Likadant är det med mig. Finns det såna som tror, utan att känna mig, att jag är nån slags unken sexköpsturist så får dom väl göra det då. Det skiter jag högaktninsfullt i.
Fritz..
Som regel, när jag och min fru är ute på en röjarkväll i Pattis eller Jomtien, får hon "förslag" eller blir fysiskt ofredad av någon farang - och då nästan alltid någon från Scandinavien (Sverige, Danmark, Norge).
Beroende på hennes dagsform, så brukar hon mer eller mindre galant och på ett smidigt sätt klara av situationerna, men det har också hänt att hon har blivit skitförbannad och jag har fått gripa in för att förhindra öppet bråk.
Jag blir dock alltid lika frustrerad över dessa töntar, men är tvingad att bita ihop och ligga lågt (farang i Thailand).
Så, jag har full förståelse varför många thaitjejer undviker Pattaya eller Jomtien.
Det är inte tjejerna här som är problemet, de är i allmänhet helt harmlösa, utan de töntiga farangerna som tror att varje tjej här är allmänt villebråd.
Fritz!
Jag föreslår att du, i rent studiesyfte (självklart
Inlägget ändrats av Jive: 04 februari 2012 - 09:15