Nu har jag hjälpt dama med att fylla i UT ansökan på webben men när jag kommer till slutet där man fyller i vilka språk som hon kan göra intervju på och trycker next så kommer jag till "logga in"
AAAHHHH
Nån som vet något som jag har missat?.
|
|
Vansinnig UT, E tjänsten
Startad av
medusa3604
, 30 jan 2012 21:38
Inlagd 30 januari 2012 - 21:38
Inlagd 30 januari 2012 - 23:04
medusa3604, den 30 januari 2012 - 21:38 , sade:
Nån som vet något som jag har missat?.
Nu kan jag inte tjänsten men det känns ju nästan som ni tappat kontakten med systemet, tagit för lång tid- så det blivit timeout, eller avbrott på förbindelsen, är det ett vettigt system är det väl bara att logga in och fortsätta.
Men här finns ju experter och andra som använt systemet så du får kanske hjälp så småningom..
Inlagd 01 februari 2012 - 23:59
Man har en begränsad tid på sig att genomföra ansökan sedan loggas man ut och får logga in igen.
Mvh Thaikonsult
Mvh Thaikonsult
Inlagd 02 februari 2012 - 03:20
thaikonsult, den 01 februari 2012 - 23:59 , sade:
Man har en begränsad tid på sig att genomföra ansökan sedan loggas man ut och får logga in igen.
Mvh Thaikonsult
Mvh Thaikonsult
Jag hjälpte en god vän med detta ifyllande och det blev måmga o långa breaks då det som vanligt saknades en massa "familjedata". Inget försvann!
Undrar för snart skall väl han göra samma "resa" i IT världen!
Inlagd 03 februari 2012 - 18:24
Man har som sagt en begränsad tid på sig att skriva själva ansökan vilket fra går när ansökan startar.
Är man inakltiv en viss tid så loggas man ut och får logga in igen. Är man inaktiv en längre tid (48 timmar) annuleras hela ansökan.
Anknytningspersonen har 14 dagar på sig efter det själva webbansökan är genomförd, att göra sin webbintervju.
Mvh Thaikonsult
Är man inakltiv en viss tid så loggas man ut och får logga in igen. Är man inaktiv en längre tid (48 timmar) annuleras hela ansökan.
Anknytningspersonen har 14 dagar på sig efter det själva webbansökan är genomförd, att göra sin webbintervju.
Mvh Thaikonsult