Hoppa till innehåll

• Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera dig
- - - - -

Stockholm har ju Thai Tiger, Vad har Göteborg?

• Logga in för att svara

#16 clion

clion

Thaiveteran

• Aktiv medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 409 inlägg

Inlagd 18 december 2011 - 06:42

Se inläggBaa, den 18 december 2011 - 03:31 , sade:

Har man ställt denna fråga så får man det svar som frågan avser, jämför vad ni vill med Tigern så blir det bättre, det bara är så, ett insteg i "social skrytgemenskap" spel och lånekaruseller, nä fy fan för dom Thaikärringar som smyger in under skinnet på nya tjejer i stan och fördärvar så mycket dom kan bara för att tjäna några spänn och om inte det gå, glädjas över att förstöra andras förhållanden.
Jag her träffat några av häxorna så lyd rådet från övriga svar, undvik Thaiställen rent generellt och hoppas hon möter likasinnade i lokalbutiken, på spårvagnen/T-banan e.t.c. som inte fastnat i skiten på dessa Thaiställen!
Min tanke också

#17 Oregistrerad_paw-76

Oregistrerad_paw-76
  • Oregistrerad

Inlagd 18 december 2011 - 10:13

Min fru har träffat alla sina vänner på SFI, nu är dom ett litet gäng på 4-5 som håller ihop. Kul verkar dom ha också. :)

#18 ollas-viktor

ollas-viktor

Mattayom plai มัธยมปลาย

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 1 852 inlägg

Inlagd 06 januari 2012 - 00:53

Min fru haur ente tid att träffa thailändskor, ho rör saj mest mellan spisen å jobbet :thumbsup:

#19 Oregistrerad_Magistern

Oregistrerad_Magistern
  • Oregistrerad

Inlagd 06 januari 2012 - 01:01

Se inläggollas-viktor, den 06 januari 2012 - 00:53 , sade:

Min fru haur ente tid att träffa thailändskor, ho rör saj mest mellan spisen å jobbet :thumbsup:

Jag beklagar....

#20 Neil

Neil

Mattayom ton มัธยมต้น

• Medlem
  • PipPipPip
  • 852 inlägg

Inlagd 06 januari 2012 - 01:08

Har aldrig varit på Tigern så jag skall väl inte klanka ner på stället men i mina öron låter det som att ta med tjejen till de krogar som en del thai söker sig till  i Gbg. Att göra det är som att tigga om problem då många av dessa damer inte är särskilt bra kvinnfolk. Brrrr jag ryser i hela själen när jag tänker på det.

Även om din tjej kan träffa en hel del pucko på SFI också så är det dock ett bättre ställe att träffa thai på. Det är dock smart att hålla allt lugnt i början och upplysa tjejen om de problem som finns utan att för den skull försöka kontrollera henne. Min tjej har träffat trevliga kompisar via webbanthai som hon umgåtts ett par år med nu och jag har ännu inte hittat något större fel på dem. Ett annat sätt kan vara att umgås med MPR medlemmar och deras tjejer för då får man ju garanterat trevligt sällskap.

Neil

#21 Oregistrerad_paw-76

Oregistrerad_paw-76
  • Oregistrerad

Inlagd 06 januari 2012 - 07:03

Ibland får man känslan av att en del herrar helst av allt skulle vilja låsa in sin kära i garderoben och slänga bort nyckeln, så dom kan ha full kontroll.

#22 Maitan

Maitan

Prinya eg ปริญญาเอก

• Sponsor.
  • 11 118 inlägg

Inlagd 06 januari 2012 - 08:45

Vi har Chang...... :nyam: Mvh Maitan.

#23 Isaan Butterfly

Isaan Butterfly

Mahawittayalai มหาวิทยาลัย

• Sitter i Utvisningsbåset
  • PipPipPipPipPip
  • 1 988 inlägg

Inlagd 06 januari 2012 - 09:17

Maitan,
Menar du Herr Chang som svar på frågan i rubriken?

#24 mackan33

mackan33

Prathom ประถม

• Medlem
  • PipPip
  • 439 inlägg

Inlagd 16 januari 2012 - 23:38

Hörde att det var någon thaifest på Tigern den 28/1, någon som vet något mer eller kanske skall dit?

#25 Snucke

Snucke

Prathom ประถม

• Medlem
  • PipPip
  • 353 inlägg

Inlagd 26 mars 2012 - 01:56

Se inläggmackan33, den 16 januari 2012 - 23:38 , sade:

Hörde att det var någon thaifest på Tigern den 28/1, någon som vet något mer eller kanske skall dit?

det är väl allltid thaifest på tigern, det är ju ett thaihak. Sen ni som inte vågar gå dit med era tjejer är ju bara för sorgliga.
Visst det finns alla de olika typer där men det gör det ju överallt.
Lås in damerna så får ni se hur det går loosers! Jag o tjejen tycker iallafall stället är värt ett besök, ibland själv , hon själv eller båda! Inte alltid  kul där men finns inte så många liknande alternativ. Endå det närmaste thainattklubb som finns i Sverige.O skulle det oturligt vara så att hon eller jag faller in i nån dålig frestelse må så vara , då e väl det ödet! Bättre ändå en tvinga nån att avstå att gå dit eller nån annanstans. Sen menar jag inte att man om man är ett par behöver rumla runt i nöjeslivet för jämnan. Ett par mår nog bäst om det är lagom av allt
Snucke

Inlägget ändrats av Snucke: 26 mars 2012 - 02:14

Maitans Guesthouse

Det mesta om Thailand på MPR.
Logga in eller registrera dig
för att se allt vårt innehåll på sajten