Googleannons
Thaifestival 2009 i Östersund
Startad av lordgiant, 24 Jun 2008 13:04
72 svar till denna tråd
Inlagd 24 June 2008 - 13:04
Kommer fortlöpande att lägga upp information om Thaifestivalen i Östersund 2009-07-09--12 här på forumet om vad som händer framgent. Från och med Augusti i år så kommer det också att finnas en webb-site att kolla på. Vi meddelar senare namnet på den siten. Idag så fastställdes att en driftig kvinna blir VD för hela evenemanget, en av dom mest positiva människor jag träffat.
Inlagd 24 June 2008 - 14:03
Kanoners....kör så det ryker,bra jobbat
Inlagd 24 June 2008 - 14:46
Jag vill också heja på projektet! Det är jättekul att det finns folk som engagerar sig!
Hälsning
Svarten
Hälsning
Svarten
Inlagd 30 June 2008 - 10:53
Nu har vi registrerat in ett domännamn som ni framgent kan gå in och titta på och se alla förändringar och nyheter fram till starten av Thaifestivalen 2009, adressen är www.thaifestival.se och kommer att startas inom några dagar.
Inlagd 30 June 2008 - 21:24
Snyggt jobbat, ser fram emot detta med glädje.
Inlagd 01 July 2008 - 12:56
Kommer att blogga under denna länk http://blogg.express...p?messid=391075 dagligen så att ni som vill läsa om vad som händer inför nästa års Thaifestival. Både sakliga och lite känslomässiga utsvävningar kommer att skrivas där. När hemsidan blir klar så kommer den att uppdateras så fort vi kan men bloggen den är mitt skötebarn fram till nästa år.
Inlagd 01 July 2008 - 13:03
Låter trevligt
Skall bli skoj att åka upp till Östersund nästa sommar..
Skall bli skoj att åka upp till Östersund nästa sommar..
Inlagd 08 July 2008 - 13:02
Vad vi vet just nu är att vi kommer att ha ett visst samarbete med Thaipaviljongen samt eventuellt Fredrika Templet, vad gäller Fredrika är beroende på hur långt dom kommit i byggnation.
Har ni idéer och saker som ni vill att vi skall ha med på nästa års Thaifestival i Östersund så är vi mer än glada att ta åt oss dom.
Har ni någon t . ex som vill vara sponsor så kan ni be dom kontakta mig eller om det är någon som är ute efter marknadsplats eller vill köra ett restaurangtält under dom dagarna så maila eller ring mig.
Tommy
Har ni idéer och saker som ni vill att vi skall ha med på nästa års Thaifestival i Östersund så är vi mer än glada att ta åt oss dom.
Har ni någon t . ex som vill vara sponsor så kan ni be dom kontakta mig eller om det är någon som är ute efter marknadsplats eller vill köra ett restaurangtält under dom dagarna så maila eller ring mig.
Tommy
Inlagd 08 July 2008 - 14:37
Bra att ni tar upp ett samarbete med Paviljongen i Utanede, dom har ju sin årliga festival veckan efter eran så det borde gå att samarbeta på flera punkter där......
Ska bli trevligt att träffas i slutet på nästa vecka så man får höra lite.....
Ska bli trevligt att träffas i slutet på nästa vecka så man får höra lite.....
Inlagd 09 July 2008 - 10:39
Är det någon på detta forum som har någon kontakt med en eventuell konferancier, kvinna eller man spelar ingen roll bara personen är thai och kan minst 2 språk.
Inlagd 09 July 2008 - 12:11
Behöver också en kontakt till någon bra guldhandlare i Bangkok som man kan handla av, kanske något för lotteriet. Hoppas att någon av alla er känner till någon konferancier eller guldhandlare.
Inlagd 09 July 2008 - 14:21
Dom flesta guldhandlarna är bra,samma priser överallt, dom följer ju guldpriset i hela landet.....det bästa är väl om ni har någon som är på semester där och kan handla själv hos någon handlare så slipper man bli blåst......
Inlagd 11 July 2008 - 08:18
Väntar med spänning på din nästa bloggskrivning
Inlagd 04 August 2008 - 07:40
Har varit på veckors semester och är nu tillbaka med ny energi. organisationen för Thaifestivalen är nästan klar men några namn saknas. Nu påbörjas det stora arbetet med att ragga sponsorer. Vi är 4 personer just nu som håller på med det och förhoppningsvis skall vi ha ett bra kapital fram i December. Detta kommer att behövas med tanke på allt som skall göras. Jag kan nämna ett namn som kommer att finnas med i organisationen och det är Bobo från Sundsvall som kommer att vara ansvarig för restaurangsidan.
Vad gäller min blogg så har det också blivit dåligt skrivet där på grund av samma orsak, men jag kommer nu att ihärdigt skriva så mycket jag orkar.
Vad gäller min blogg så har det också blivit dåligt skrivet där på grund av samma orsak, men jag kommer nu att ihärdigt skriva så mycket jag orkar.
Inlagd 04 August 2008 - 09:55
Skoj att du är tillbaka, har väntat länge på att bloggen ska uppdateras och även skrivandet här.....trevligt att få träffa dig in real life i Ragunda också.
Tjejen min väntar fortfarande på att frugan din ska ringa...hon tyckte hon var en jäkligt rolig och trevlig prick.
Har du kollat in frugan din på bilden i min tråd bilder från thaifestivalen i Ragunda? hon leker sångstjärna
Skoj att du fått med dig Bobo i organisationen....
Tjejen min väntar fortfarande på att frugan din ska ringa...hon tyckte hon var en jäkligt rolig och trevlig prick.
Har du kollat in frugan din på bilden i min tråd bilder från thaifestivalen i Ragunda? hon leker sångstjärna
Skoj att du fått med dig Bobo i organisationen....